ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

لگراند متخصص جهانی

آواتار کاربر
کاربر
02 آذر 1401
امتیاز بدهید

با سرعت گرفتن  و پیچیده‌تر شدن پروژه‌ها، داشتن یک شریک ماهر که بتوانید روی آن حساب کنید مهم‌تر از همه چیز است، در واقع، کلید موفقیت هر پروژه است. گراند برند فرانسوی متخصص و پیشرو جهانی در زیرساخت‌های برق و دیجیتال در صنعت ساختمان و شبکه است، وقتی لگراند را انتخاب می‌کنید، از متخصصانی کمک می‌گیرید که از طراحی تا تکمیل شما را پشتیبانی می‌کنند و به شما در انجام پروژه کمک می‌کنند.

شرکت لگراند مرغوب ترین کالاها را با تنوع و گارانتی عرضه می‌کند. کارشناسان شبکه و تجهیزات برقی همگی با این برند آشنایی دارند و آن را با مرغوبیت و کیفیت می‌شناسند در ادامه توضیحاتی در مورد باکس کف خواب و فیوز مینیاتوری- نمونه از محصولات شرکت لگراند که کمتر در مورد آن صحبت شده است- می‌پردازیم.

 

باکس کف خواب لگراند

باکس خواب وسیله ای است که دسترسی به پریز  و کلید  و سایر تجهیزات برقی به کار برده میشود.

باکس کف خواب لگراند

زیبایی شناسی، سازگاری و مدولار بودن

چه در نسخه جدید و چه استاندارد، باکس های کف لگراند به گونه ای طراحی شده‌اند که بتوانند نیازشماررا در از نظر تعداد سوکت   و سهولت استفاده برآورده کنند.

نصب سریع و آسان از ویژگی دیگر باکس کف خواب لگراند است، همه این عوامل  باکس‌های کف خواب لگراند را برای دفاتر، اتاق جلسات، مدارس، بیمارستان‌ها، مغازه‌ها و غیره ایده آل کرده است

 پیاده سازی

باکس کف خواب لگراند متنوع است.

  • تنوع از لحاظ شکل (استاندارد، همسطح یا گرد)
  • تنوع از لحاظ جنس (پلاستیک، فولاد ضد زنگ یا برنج)

انتخاب نوع باکس کف خواب بستگی به تعداد سوکت های مورد نیاز و ارتفاع مورد نظر دارد: ماژول های 12/18/24 برای سوکت‌ها در موقعیت افقی و 8/12/16 ماژول ها برای سوکت‌ها در موقعیت عمودی مناسب هستند.

انعطاف پذیری، قابل تنظیم و کاملا ماژولار

تمامی باکس‌های کف خواب لگراند نسخه استاندارد و نسخه Flush مدولار هستند، به این معنی که به راحتی می توانند با نیازهای هر پروژه سازگار شوند و با پیشرفت پروژه همگام شوند.

جعبه های کف ضد آب

با استفاده از باکس‌های ضد آب Legrand می‌توانید با خیال راحت سیم های برق را برق حتی در حساس ترین مکان‌ها توزیع کنید.  باکس کف خواب ضد اب لگراند دو نسخه موجود هستند:

  • IP 44 برای نصب در سطح بتن، کاشی و سنگ مرمر
  • IP 66 (پوشش بسته) و IP 54 (با خروجی کابل) برای نصب در کف با دسترسی مرتفع یا کف بتنی

انواع فیوز مینیاتوری لگراند

لگراند طیف وسیعی از سیستم‌های امنیتی را ارائه می‌دهد. یکی از پرکاربردترین تجهیزات برقی که برای اهداف حفاظتی استفاده می‌شود، فیوزهای مینیاتوری است. شرکت لگراند با طراحی و ساخت چندین نوع از این فیوز ها، سطوح مختلفی از ایمنی را فراهم می‌کند.

RX³: حفاظت ضروری

الزامات ضروری را در مکان‌های مسکونی یا تجاری کوچک برآورده می‌کند و در برابر اتصال کوتاه، اضافه بار و خطاهای جریان باقیمانده محافظت می‌کند.

TX³: برآروده کننده نیاز معمول

محدوده TX³ Legrand که برای برآورده کردن نیازهای سایت‌های فعلی در بخش های مسکونی و تجاری طراحی شده است، به طور موثر از افراد (در برابر خطر برق گرفتگی) و اموال (در برابر اتصال کوتاه، اضافه بار و خطاهای جریان باقیمانده) محافظت می‌کند.

فیوز مینیاتوری لگراند

DX³: حفاظت پیشرفته

مجموعه DX³ لگراند با عملکردهای نوآورانه و ویژگی‌های فنی، نیازهای سخت ترین تاسیسات مسکونی، تجاری و صنعتی را از نظر ایمنی، عملکرد و انتخاب پذیری برآورده می‌کند.

DX³ Stop Arc: افزایش حفاظت در برابر آتش سوزی با منشاء الکتریکی

مقابله با خطر آتش‌سوزی بدون شک یکی از پیچیده‌ترین جنبه‌های ایمنی را نشان می‌دهد. این دستگاه‌های با تشخیص خطای قوس (AFDD) پاسخی ایده‌آل به توصیه‌های استاندارد نصب بین‌المللی IEC 60364-4-42 است که استفاده از این راه‌حل‌ها را توصیه می‌کند.

نصب سریع، آسان از مشخصات این فیوز مینیاتوری لگراند است ، DX³ Stop Arc سطح بالایی از کیفیت را برای افزایش حفاظت از افراد و اموال ارائه می دهد.

چه در حال ساختن یک ساختمان اداری تجاری جدید، یا توسعه یک مرکز داده یا به روز رسانی خانه خود باشید، محصولات لگراند با طراحی سفارشی و تضمین کیفیت بهترین عملکرد، طراحی و عملکرد را ارائه می‌دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

کابل شبکه Cat8

آشنایی با کابل شبکه Cat8

در راستای انتقال داده و افزایش تصاعدی حجم داده‌های ذخیره شده، متمرکز شدن سریع داده‌ها
آواتار کاربر
کاربر
14 اسفند 1401
لگراند فلوک - images 11 1

ویژگی های کابل شبکه cat7 SFTP نگزنس تست فلوک

کابل شبکه cat7 SFTP نگزنس شرکت نگزنس در طول بیش از یک قرن فعالیت خود، همواره سعی در ارائه
آواتار کاربر
کاربر
30 دی 1398
کابل شبکه cat5e UTP لگراند تست فلوک

بررسی کابل شبکه cat5e UTP نگزنس تست فلوک

کابل CAT5e UTP PVC از چهار جفت دو رشته ای با مغزی مسی تشکیل شده است و روکش آن از جنس PVC است. کابل
آواتار کاربر
کاربر
23 دی 1398
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader