ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

مشخصات خرید پچ کورد لگراند CAT6a SFTP

آواتار کاربر
کاربر
25 بهمن 1400
لگراند فلوک - 1269738 1
امتیاز بدهید

مزایای پچ کورد

از مهم ترین مزایای پچ کورد می توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد. استفاده از کابل و سوکت زدن سر آن می تواند برای شبکه های کوچک مناسب و جوابگو باشد. اما برای شبکه های بزرگ این کار فقط موجب اتلاف در زمان می شود بنابراین استفاده از پچ کورد ها که کابل های کاملاً آماده ای هستند انتخاب بهتری است.

بعلاوه سوکت زدن کابل ها نیاز به ابزار و نیروی انسانی دارد که شما می توانید با استفاده از پچ کورد ها این نیاز را برای شبکه ها از بین ببرید و در واقع باعث کاهش هزینه های سازمان شوید.

از مورد های دیگر کاهش خطا های انسانی هنگام سوکت زدن می باشد که ممکن است در هنگام اتصال سیم ها به سوکت به دلایل مختلف رخ دهد.

امروزه محیط سازمان ها و شرکت ها نشانگر نوع خدمات آن ها و اهمیت به مشتری می باشد. به همین خاطر سازمان ها و شرکت ها می توانند از تجهیزاتی همچون پچ کورد ها که در کارخانه و توسط ماشین آلات مخصوص سوکت زده می شوند، در هنگام استفاده زیبایی بهتری به محیط ببخشند.

ویژگی دیگر پچ کورد ها تنوع رنگی بالا  آن هاست. این تنوع رنگی بالا باعث می شود تا از هر کابل برای یک اتصال خاص استفاده کرد و همچنین از این طریق اتصالات و همچنین عیب یابی در زمان های خراب شدن شبکه را ساده تر و سریع تر نمود.

طول کوتاه تر این تجهیزات و استفاده از آن ها باعث می شود تا اتلاف کمتری در کابل ها صورت گیرد و البته درصد تاثیرگذاری نویز بر روی داده های ارسالی نیز کاهش پیدا نماید.

لگراند فلوک - XX6xxxx 1

پچ کورد لگراند CAT6a SFTP

جهت اتصال میان سوئیچ شبکه و پچ پنل در تجهیزات شبکه و همچنین اتصال بین کامپیوتر و پریز شبکه از کابل شبکه که دارای کانکتور بوده و آن پچ کورد می نامند استفاده می شود.

پچ کورد Cat6a SFTP لگراند از نوع a قابلیت های بیشتری نسبت به مدل ساده آن دارد. a مخفف کلمه ی Augmented است که علت نامگذاری این نوع از کابل ها داشتن پهنای باند بیشتر نسبت به انواع دیگر است. از دیگر تفاوت های نوع a با کابل های ساده می توان به سرعت انتقال بالاتر، حجم و کیفیت انتقال بیشتر نیز اشاره کرد. نوع کابل این پچ کورد cat6 از نوع SFTP است که از ویژگی های این نوع کابل می توان به داشتن یک روکش شیلد آلومینیومی و یک لایه فویل اشاره نمود. همچنین این کابل در برابر نویز و فرکانس نیز دارای مقاومت بهتری است.

این پچ کورد شبکه در قرقره های 500 متری تولید و به بازار عرضه می شود. روکش به کار رفته برای این محصول PVC است که این روکش ها از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار هستند و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به روکش های LSZH دارند.

        لگراند فلوک - 1269739 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پچ کورد cat6 UTP نگزنس

پچ کورد cat6 UTP نگزنس دارای تست فلوک

پچ کورد یا پچ کابل پچ کورد از مهمترین قسمت های شبکه بشمار میرود که میتواند کارایی شبکه
آواتار کاربر
کاربر
25 بهمن 1400

مشخصات پچ پنل 24 پورت unloaded نگزنس

پچ پنل 24 پورت unloaded همانگونه که از نام پچ پنل پیداست یک پنل ی باشد که بمنظور پچ کردن ( وصل
آواتار کاربر
کاربر
27 دی 1398
لگراند فلوک - 75178 1585237492906 PF

راهنمای خرید ترانکینگ

اگر می‌خواهید ترانکینگ بخرید، باید در مورد اندازه‌های مختلف، برندهای تولیدکننده،
آواتار کاربر
کاربر
13 شهریور 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader