ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

چرا مهندسان ترانکینگ لگراند را انتخاب میکنند؟

آواتار کاربر
کاربر
12 خرداد 1401
امتیاز بدهید

ترانکینگ چیست؟

ترانکینگ لگراند: صحنه ای را در نظر بگیرید که وارد سازمان یا اداره ای شده اید. کابل های که  کامپیوترها و تجهیزات شبکه را به هم متصل میکند، در محیط رها شده اند. یکی از این تجهیزات شبکه مثل سوئیچ نزدیک سقف یا بالاتر از سطح زمین قرار دارد و کابل هایی که به آن میرسد به صورت نامظم به دیوار متصل کرده اند. ایجاد این نانظمی ها باعث از بین بردن زیبایی ساختمان و محل کار و آسیب رساندن به کابل ها میشود. راه حال آن استفاده از تراکینگ است.

ترانکینگ یک از کاربردی ترین ابزارها درپیاده سازی شبکه است. ترانکینگ محفظه ای است که معمولاً دارای مقطع مستطیلی و یا لوله ای شکل است که برای محافظت از کابل ها و فراهم کردن فضا برای سایر تجهیزات الکتریکی استفاده می شود. ترانک محفظه ای برای پنهان کردن و ایمن کردن کابل ها ایجاد می کنند.

تراکینگ ها در اندازه و رنگ های مختلف عرضه میشود. و علاوه بر زیبایی و بالابردن دوام کابل ها مزایای دیگری نیز دارد.

ترانکینگ لگراند

مزایای ترانک

بالابردن هم پوشانی شبکه

اگر بخواهید در محیطی مثل کارخانه شبکه محلی احداث کنید. علاوه بر کابل های شبکه کابل های دیگری هم وجود ارد مثل کابل هایی که برای روشنایی به کاربرده میشود. در خیلی از موارد میتوان از یک ترانک برای محافظت کابل های شبکه و کابل هایی که برای مقاصد دیگر نیز استفاده میشود استفاده نمود.

سازگاری بامحیط

اگر لازم باشد کابلهای شبکه از زیرزمین عبور کند. ترانکینگ های فلزی برای این منظور طراحی شده است. این نوع ترانک ها از زیرزمین عبور میکنند و چون یک لایه ورق گالوانیزه روی آنها کشیده شده است در برابر آسیب های محیطی ایمن هستند.
پس مهم نیست که شبکه ای  که قصد احداث آن را دارید در چه محیطی قرار دارد. ترانک سازگار با آن محیط وجود دارد.

بالا بردن انعطاف پذیری شبکه

اگرشبکه ای را احداث کرده باشید، حتما میدانید که هر شبکه ای بعدها گسترش پیدا میکند این گسترش یافتن میتواند به اندازه اضافه شدن چند کامپیوتر باشد تا اضافه شدن تجهیزات دیگر. به هر حال بزرگ شدن شبکه غیر قابل

متعلقات و به بازار آمدن نوآوری های جید برای نیاز های جدید

هیچ سازه ای کامل نیست. کابل ها باید از انحنا های مختلف، گوشه ها و جاهای مختلف عبور کنند. اگر از محفظه های عادی برای کابل کشی استفاده کنیم این پیچ و خم ها، بالا کابل ها از رفتن از دیوارو غیره به راحتی پیاده سازی نمیشود. متعلقاتی که برای ترانک تعریف میشود کار را آسان میکند. این متعلقات برای انواع انحنا و خمش ها طراحی شده اند و کار پیاده سازی را با چالش کمتر مواجه میکنند.

تنوع  جنس و رنگ و اندازه

امروزه ترانک های پی وی سی را در اشکال، اندازه ها، رنگ ها و مواد مختلف میتوان به راحتی تهیه کرد که بسته به نیازهای عملکردی و زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد. هر روزه ترانک های جدید با ویژگی های بسیاری مانند مقاومت بالا در برابر گرما، آتش، شوک وارد بازار میشود. ترانک های پی وی سی نصب راحتی دارند و دارای عایق الکتریکی پیشرفته هستند. نسخه های فولادی ترانک ها برای سیم کشی های صفحه کنترل صنعتی و کاربردهای خارج از منزل ایده آل هستند.

شبکه شما بزرگ باشد یا کوچک فرقی ندارد ترانک مطابق با آن وجود دارد.

ترانکینگ لگراند

انواع برند ترانکینگ

برندهای مختلفی در زمینه تامین تجهیزات شبکه فعالیت میکنند که در ادامه سه برند مهم درزمینه تولید ترانک را بیان میکنیم.

  1. سوپیتا
  2. لگراند
  3. اشنایدر

همانطور که مشاهده میکنید ترانکینگ لگراند جز برندهای معروف و مرغوب تولید کننده ترانک در دنیاست. اگر کیفیت برای شما تعیین کننده است پیشنهاد میشود از برند های معروفی چون ترانکینگ لگراند غافل نشوید.

در ادامه سعی بر این داریم تا در مورد شاخصه های ویژه ای که این برند را از برند های دیگر متمایز کرده است بیان کنیم.

چرا از ترانکینگ لگراند استفاده کنیم؟

لگراند یک شرکت فرانسوری معروف تولید کننده تجهیزات شبکه است. ترانکینگ لگراند نیز مثل سایر تجهیزات تولیدی این برند کیفیت بالایی دارد. نظم دهی به کابلها هدف اصلی استفاده از ترانک است. ترانک لگراند نیز با تعریف متعلقات مختص جایگاه خود را در بین برند های معروف حفظ کرده است.

این محصول بادوام به طور گسترده برای کاربردهای تجاری، صنعتی و خانگی استفاده می شوند. ترانکینگ لگراند با استانداردهای گواهی ISO مطابقت دارند و با طیف کاملی از متعلقات، سفارشی سازی شبکه را آسان میکند.

اندازه ترانکینگ لگراند

ابزارهای شبکه در انواع  مختلفی در بازار تجهیزات شبکه عرضه میشوند. ترانکینگ لگراند یکی از معروف ترین برند های تولید کننده ترانکینگ است . هدف اصلی این برند طراحی و تولید محصول کارآمد و سازگار با محیط است. ترانکینگ لگراند دراندازه های مختلف 50*80 و 50*105 و 50*150 و 50*195 در بازار عرضه مشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

لگراند فلوک - images 2 7

کابل شبکه cat6 SFTP Cu بلدن

کابل شبکه cat6 SFTP Cu شرکت بلدن برندی آمریکایی است و از بزرگ ترین شرکت‌های آمریکا در حوضه
آواتار کاربر
کاربر
16 بهمن 1398
لگراند فلوک - 75178 1585237492906 PF

راهنمای خرید ترانکینگ

اگر می‌خواهید ترانکینگ بخرید، باید در مورد اندازه‌های مختلف، برندهای تولیدکننده،
آواتار کاربر
کاربر
13 شهریور 1401
پچ کورد لگراند cat6 UTP با تست فلوک

 پچ کورد لگراند cat6 UTP با تست فلوک

پچ کوردها (Patch Cord) یکی از ملزومات اصلی دنیای شبکه‌ محسوب می شوند که در گروه تجهیزات پسیو
آواتار کاربر
کاربر
25 بهمن 1400
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader