ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

پچ پنل شبکه cat6 ftp محصول شرکت لگراند – 33562

آواتار کاربر
کاربر
27 بهمن 1400
امتیاز بدهید

هنگام اتصال دادن شمار زیادی دستگاه به سرور، سوییچ و یا سایر سخت افزارهای شبکه بوسیله تعداد بسیار زیادی کابل، باید در مورد مدیریت بهینه کابل ها و دارا بودن برنامه ریزی مناسب اطمینان خاطر داشته باشید. زیرا شما تنظیمات را صرفآ برای امروز انجام نمی دهید، بلکه باید برای رشد احتمالی در آینده نیز برنامه ریزی می کنید. بنابراین بهتر است مقیاس پذیری و انعطاف پذیری کابل ها و زیرساخت های آن را نیز در نظر داشته باشید. پچ پنل در این راستا کمک موثری می کند. پچ پنل، تجهیزات تاثیرگذاری جهت سازمان دهی به دیتاسنتر و اتاق سرور می باشد که موجب تسهیل در انتقال، افزودن یا تغییر زیرساخت های کابل کشی در آینده می شود.

پچ پنل به عنوان یکی از تجهیزات پسیو شبکه  است و دارای شبکه ای کاملاً انعطاف پذیر می باشد. پچ‌پنل‌ها ممکن است بر روی یک دیوار یا درون یک رک قرار گیرند. پچ‌پنل یک عنصر کلیدی در شبکه بحساب نمیاید، اما نبود آن ممکن است دردسرهای زیادی به ویژه در بحث مدیریت شبکه‌ها به وجود آورد. پچ‌پنل میان نقاط انتهایی کابل‌های شبکه و تجهیزات مهم شبکه مانند روترها و سوییچ‌ها قرار می‌گیرد تا به جای آن‌که کابل‌های شبکه به شکل مستقیم به این تجهیزات وصل شوند، ابتدا به پچ‌پنل اتصال یابند. شما با پچ پنل به راحتی می توانید عمل انتقال، افزایش و یا هر تغییری را که می خواهید در زیرساخت کابل کشی انجام دهید.

پچ پنل شبکه cat6 ftp لگراند – 33562

پچ پنل شبکه cat6 ftp با بدنه ای در رنگ مشکی تولید شده و یکی از تجهیزات پسیو شبکه می باشد. از این پچ پنل غیر ماژولار برای ساماندهی به کابل های شبکه متصل به تجهیزات شبکه استفاده می شود. که همین امر می تواند از آسیب رساندن به کابل ها و پورت های تجهیزات موجود در شبکه جلوگیری کند. این پچ پنل 24 پورت دارای 24 کیستون CAT6 از نوع FTP است و یک یونیت فضا را در رک اشغال می کند. این پچ پنل شبکه از سیم ارت برخوردار است و دارای سینی نگهدارنده کابل و کاور تمام فلزی نیز می باشد. جهت مدیریت و سازماندهی قوی و سهولت در استفاده از تجهیزات کاربرد دارد و می توان همه کابل های شبکه را به آن متصل نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ترانکینگ سایز 105x50

مزایای استفاده از ترانکینگ ها و انواع آن ها

انواع ترانکینگ ترانکینگ ستونی از ترانکینگ‌های ستونی بیشتر در اتاق های کنفرانس،
آواتار کاربر
کاربر
01 آذر 1400
لگراند فلوک - utp nexans lszh e1622704380746

آشنایی با پچ کورد cat6 SFTP نگزنس با تست فلوک

پچ کورد cat6 SFTP شرکت نگزنس با سابقه بسیار بالا ، به عنوان یکی از با تجربه ترین شرکت ها  در
آواتار کاربر
کاربر
23 دی 1398

ترانک لگراند چیست؟ مشخصات ترانک 105 و 150 لگراند

 ترانک چیست؟ ترانک یکی از ادوات یا به عبارتی یکی از تجهیزات پسیو شبکه محسوب می شود که از
آواتار کاربر
کاربر
06 شهریور 1399
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader