ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

پچ پنل شبکه cat6a sftp لگراند 33573

آواتار کاربر
کاربر
27 بهمن 1400
امتیاز بدهید

 

تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و بسیاری از افراد شبکه‌های بی‌سیم را به شبکه‌های سیمی ترجیح می‌دهند، اما در بسیاری از مواقع استفاده از شبکه‌های سیمی بهتر از شبکه‌های بی‌سیم است. پچ پنل شبکه یکی از ملزومات سخت‌افزاری پسیو شبکه است که طراحی مستطیلی شکل دارد و روی آن پورت‌های شبکه (24، 48 و…) قرار دارد. پچ پنل عمل مرتب سازی اتاق سرور و ساماندهی کابل های شبکه شما را به عهده دارد و کاملا موثر می باشد.

در هنگام کابل کشی در هر قسمت از ساختمان چندین سوکت شبکه قرار می گیرد که ممکن است فعلاً بلا استفاده باشند و کاربری از طریق آنها به شبکه متصل نباشد اما باید این امکان باشد تا در هنگام افزایش کاربر این سوکت ها را وارد مدار شبکه کرد لذا متخصصان کابل کشی برای حل این مشکل از پچ پنل استفاده می کنند یعنی تمام کابل هایی که به سوکت ها متصل هستند را در یک نقطه که مرکز قرار گیری رک می باشد جمع آوری میکنند و آنها را وارد پچ پنل کرده و شماره گذاری می کنند تا در صورت لزوم هر سوکتی را که میخواهند با یک کابل کوچک شبکه به سوئیچ متصل کنند.

بدون تردید، پچ پنل برای دستیابی به مدیریت مطلوب در سیستم کابل کشی شبکه ضروری می باشد. در اصل پچ پنل، ترکیبی کامل از چگالی و انعطاف پذیری می باشد که قادر است کابل ها را به شکل مناسب سازمان داده و آن ها را به صورت یکپارچه به دستگاه های شبکه هدایت نماید.

پچ پنل شبکه cat6a sftp لگراند 33573

پچ پنل Cat6a لگراند برای کابل شبکه CAT6a طراحی شده و برای سیم کشی در فاصلۀ بالاتر بسیار مناسب بوده و تداخل و نویز سیستم برای اترنت و سایر سیستم‌ها با کارایی را بالا به حداقل می‌رساند.  همچنین قابلیت پشتیبانی از انتقال داده تا 10 گیگابایت بر ثانیه در پهنای باند 500 مگاهرتز را دارند.

این پچ پنل از گروه تجهیزات پر سرعت شبکه مسی لگراند می باشد که از 24 پورت بر روی خود بهره مند است و قابلیت نصب کابل شبکه لگراند Cat6 SFTP را بر روی خود دارد. پچ پنل 24 پورت CAT6A SFTP لگراند یکی از پرفروش ترین پچ پنل های بازار است که معمولآ دیتاسنترها و مراکز داده برای نصب مورد استفاده قرار می گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

لگراند فلوک - 40F0073C 496A 404A A625 BF5BB85148BC 1 1

کابل های شبکه cat6 SFTP Cu کمپانی لگراند

کابل شبکه کابل شبکه به مجموعه ای از سیم ها که دارای جنس مس یا شیشه است گفته می‌شود. از
آواتار کاربر
کاربر
26 مهر 1400

کیستون cat6 SFTP پهن لگراند – 76566

نحوه نصب کیستون شبکه نحوه نصب پریز شبکه یکی از چالش هایی است که تکنسین های شبکه در نصب و
آواتار کاربر
کاربر
02 اسفند 1400
لگراند فلوک - network

کابل شبکه Cat7: بالاترین سرعت و کیفیت برای اتصالات شبکه

کابل‌های شبکه با انواع مختلف ویژگی‌ها و استفاده‌های متنوع طراحی شده‌اند. کابل‌های
آواتار کاربر
کاربر
29 مرداد 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader