ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

پچ کورد فیبر نوری LC – LC Multi Mode

آواتار کاربر
کاربر
20 مهر 1400
پچ کورد فیبر نوری مالتی مود LC-LC
امتیاز بدهید

پچ کورد فیبر نوری

پچ کورد فیبر نوری، کابلی است که دو سر آن به کانکتور فیبر نوری متصل می شود. در واقع پچ کورد نوری کابلی است که با استفاده از آن می توان به جا به جایی اطلاعات اقدام کرد، به عبارت دیگر پچ کورد های فیبر نوری یک پل ارتباطی میان دستگاه های برقی و مخابراتی محسوب می شوند.

این کابل ها برای ایجاد ارتباط بین تجهیزات و قطعات در شبکه فیبر نوری استفاده شده که به آن پچ کیبل نیز اطلاق می شود. انواع مختلفی از پچ کورد های فیبر نوری با انواع کانکتورها،همچون LC ،FC ،SC ،ST،MU ،MTRJ و E2000 و غیره وجود دارد.

همان طور که اشاره کردیم پچ‌کورد‌های فیبرنوری، در برقراری اتصالات شبکه‌های فیبرنوری داخلی، نقش مهمی دارند. به طوری که از آن‌ها در بسیاری از سرورها و مراکز داده، که نیازمند سرعت و کیفیت بالای انتقال اطلاعات هستند، بکاربرده می‌شود.

همچنین به دلیل  امنیت و کارایی بسیار بالای پچ‌کوردهای فیبرنوری، از آن‌ها در بسیاری از شبکه‌های اساسی و زیرساخت‌ها نیز استفاده می‌شود. با توجه به استاندارد‌های مختلف این کابل ها در دسته‌بندی‌های مختلفی تولید می شوند. به عنوان نمونه می‌توان به تقسیم‌بندی بر اساس‌ نوع کابل مورد استفاده شده در ساختار پچ‌کورد‌ها، نوع روکش، نوع کانکتور متصل، نحوه انتقال سیگنال و همچنین نوع پولیش کانکتور‌ها، اشاره نمود.

لگراند فلوک - cdm50om3lcxlc30m 45502 g 1

پچ کورد فیبر نوری LC – LC Multi Mode

پچ کورد های فیبر نوری با در نظر گرفتن تعداد هسته یا کور کانکتور به دو دسته Simplex و Duplex تقسیم می شوند. همچنین با توجه به تعداد فیبر موجود در کابل به دو نوع سینگل مود (Single Mode ) و مالتی مود (Multi Mode ) دسته بندی می شوند. که فیبر سینگل مود نور را در یک جهت منتشر می کند. اما سرعت کمتری نسبت به فیبر مالتی مود دارد.

فیبر سینگل مود اصولآ در مسافت های طولانی تر کاربرد دارد. در حالی که کابل فیبر نوری مالتی مود مناسب برای اتاق مخابراتی، شبکه های سازمانی، شبکه های ذخیره سازی ابری، سرور farm ها، و غیره است.

پچ کورد مالتی مود داپلکس LC-LC دارای کانکتور تر از نوع lc که در دو انتهای کابل قرار میگیرد. در واقع پچ کورد LC با کانکتور LC خاتمه می یابد. نحوه اتصال این نوع پچ کورد، به صورت مکانیزم فشار و چفت است.

پچ کورد نوری نوع LC فرم کوچک دارد و باعث کاهش اشغال فضا می شود و این نوع به طور گسترده ای جهت نصب و راه اندازی مناطق پرتراکم و کم حجم بسیار کارایی دارد. نوع فیبر استفاده شده در این نوع پچ کورد از نوع سینگل مود است که در محیط های با لرزش بالا بکار گرفته می شود.

لگراند فلوک - 2595409 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

لگراند فلوک - D7AA1FAF B668 4F36 9B0A 29CCF39D6C70 1 1

هدف استفاده از ترانکینگ چیست؟ بررسی زاویه تخت ترانک 150 لگراند

اهداف استفاده از ترانکینگ افزایش ایمنی ساختمان وجود مزایایی چون ضد آب بودن، مقاوم در
آواتار کاربر
کاربر
01 آذر 1400

کابل های شبکه cat6 UTP اشنایدر دیجی لینک

کابل شبکه cat6 UTP اشنایدر دیجی لینک شرکت فرانسوی سازنده کابل شبکه اشنایدر دیجی لینک از
آواتار کاربر
کاربر
30 دی 1398
کلید و پریز ماژولار

کلید و پریز ماژولار | انواع | راهنمای خرید

امروزه کلید و پریز صرفا برای روشن/خاموش کردن وسایل برقی استفاده نمی‌شوند، برندها و
آواتار کاربر
کاربر
29 آبان 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader