ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

×

کیستون تلفن RJ11 پهن لگراند پارت نامبر78731

Default Avatar
کاربر
10 اسفند 1398
لگراند فلوک - 7 e1622706976783
امتیاز بدهید

تجهیزات شبکه چیست؟

برای راه اندازی یک شبکه نیاز به دو نوع تجهیزات داریم. نوع اول شامل ابزار هایی است که هیچ گونه نیازی به برق در آنها وجود ندارد؛ به عنوان مثال کابل های شبکه، رک ها، کانکتور ها و داکت و غیره از این دسته تجهیزات هستند. در اصطلاح فنی این نوع ابزارها تجهیزات پسیو شبکه را می نامند. نوع دوم از ابزار و دستگاه هایی که برای راه اندازی شبکه نیاز داریم، تجهیزاتی هستند که بر خلاف لوازم پسیو شبکه  وجود برق در آن ها الزامیست و عدم برق شبکه را دچار مشکلات خواهد کرد. به این لوازم تجهیزات فعال یا اکتیو شبکه گفته می شود. از جمله آن ها به کارت شبکه، روتر، سوییچ و چند دستگاه دیگر میتوان اشاره کرد.لگراند فلوک - product image 20181121 113556

کیستون

در زیر ساخت های شبکه تجهیزات زیادی مورد استفاده قرار می گیرند که با هدف تسهیل ارتباطات در شبکه طراحی شده اند. نمونه ای از این تجهیزات، کیستون شبکه می باشد که از یک سو به کابل شبکه وصل می شود و از سمت دیگر یک پورت مادگی را در اختیار کاربران قرار می دهد. بطور عمده کیستون های شبکه ای دارای ظاهری مستطیل شکل هستند که دارای عرض 14 میلی متر و ارتفاع 16 میلی متر می باشند. پریز شبکه بمنظور اتصال کابل شبکه به تجهیزاتی نظیر سوئیچ، روتر و … مورد استفاده قرار میگیرد.

مزایای استفاده از کیستون

واژه کیستون از شکل و ظاهر این قطعه الگو گرفته شده است. این قطعه به یک جک دیواری استاندارد RJ-11 شباهت دارد که جهت برقراری اتصال تلفن ها، دستگاه های فکس و همچنین اینترنت های dial-up که به خطوط تلفن متصل هستند کاربرد دارند. به طور کلی بر روی هر کیستون یک جدول رنگی قرار دارد که کاربر را در نصب کابل شبکه به کیستون شبکه کمک می کند تا به راحتی این کار را انجام دهد.

از مزایای اصلی استفاده از کیستون های شبکه تطبیق پذیری آنها است، به عبارتی ای قابلیت را دارند که می توان چندین نوع از پریز های شبکه را به یک پچ پنل متصل کنند. آنها در دو نوع حفاظت شده و حفاظت نشده موجود می باشند، همچنین قادر هستند با کورد ها و کابل هایی که دارای چندین هادی رسانا می باشند چفت شوند.

لگراند فلوک - 1547016536 1

دسته بندی کیستون

تقسیم بندی کیستون براساس رده بندی یا category:

Cat5 Cat5 Cat6 Cat6A Cat7 Cat7A Cat8

تقسیم بندی KEY STONE براساس جنس بدنه:

  • کیستون فلزی: زمانی که در شبکه ی خود، کابل های برق از کنار کابل های شبکه عبور کرده باشند باید در شبکه سیستم ارتینگ بصورت صحیح برقرار شود. در این شرایط باید از کیستون های فلزی استفاده کرد تا سیم ارت کابل شبکه به بدنه فلزی کیستون وصل شده تا مسیر عبور جریانات تا چاه ارت کامل شود.
  • کیستون تمام پی وی سی

کیستون تلفن RJ11 پهن لگراند – با پارت نامبر78731

کیستون تلفن پهن لگراند محصولی از شرکت معتبر و برند لگراند، تولید کننده محصولات پسیو شبکه است. این محصول دارای درب شیشه ای در قسمت بالایی خود می باشد که قابلیت قرار دادن انواع لیبل را بر روی خود دراد. این نوع پریز ساخت کشور فرانسه است. پریز تلفن RJ11 و RJ12 لگراند با پارت نامبر 078731 در بسته های 10 تایی و کارتن های 100 تایی در بازار تجهیزات شبکه ارائه و به فروش می رسد. این کیستون دارای یک عدد شاتر است که مانع از نفوذ گرد و غبار به داخل آن می شود و زمانی که کیستون با دستگاه دیگری اتصال ندارد جلوی محفظه ورودی کیستون را مسدود می کند.

لگراند فلوک - LEGRAND 76564 700x700 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

چرا مهندسان ترانکینگ لگراند را انتخاب میکنند؟

ترانکینگ چیست؟ ترانکینگ لگراند: صحنه ای را در نظر بگیرید که وارد سازمان یا اداره ای شده
Default Avatar
کاربر
12 خرداد 1401
انواع ترانکینگ

انواع ترانکینگ

ترانکینگ چیست و چه کاربردی دارد؟ قبل از این که به بحث انواع ترانکینگ بپردازیم بهتر است
Default Avatar
کاربر
19 مرداد 1401

هرانچه باید در مورد ترانکینگ بدانید

 ترانکینگ چیست؟ محفظه ای برای نگهداری کابل ها از جنس فلز یا پلاستیک که شبکه و برق کشی
Default Avatar
کاربر
06 خرداد 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader